Diary Donderdag

Donderdag diary #2

De Donderdag Diary maar dan voor een keer op de vrijdag.😉 De afgelopen twee weken waren heerlijk relaxed! Ik zit nog in de periode tussen mijn pre-master en master die aanstaande maandag begint. Ondertussen sprak ik veel af met vriendinnen, bezocht ik Amsterdam en zit ik ook middenin twee verhuizingen! Ja, ik verhuis naar een andere kamer in Tilburg en ik ben bezig met een project waar jullie snel meer over zullen horen!

2015/01/img_4372.jpg

Jammie cheatday: Met een vriendin kletste ik bij bij Honeypie in Middelburg! Hoe schattig is hun servies?!

2015/01/img_43751.jpg

Bij HEMA liep ik tegen deze te leuke fish eye lens aan. Die moest ik hebben! Twee dagen later heb ik hem in Amsterdam uitgebreid getest. 

2015/01/img_4409.jpg

Lunchen in Amsterdam: broodje carpaccio en een latte!

2015/01/img_4433.jpg

Say hello!

2015/01/img_4441.jpg

We brachten ook een bezoekje aan het Anne Frank Huis. Daar was ik eigenlijk nog nooit geweest, maar vond het zo indrukwekkend. En druk!

pizza

Pizzaaa!

2015/01/img_4512.jpg

Tapasavond met lieve vriendinnetjes!

2015/01/img_4503.jpg

We hadden allemaal lekkere hapjes gemaakt en meegenomen! 

2015/01/img_4543.jpg

En mijn Instagramposter kwam binnen. Die neem ik meteen mee naar mijn nieuwe kamer! Doe jij trouwens al mee met de winactie?!

2015/01/img_4570.jpg

Woensdagavond vierde ik met de meiden nogmaals dat we de pre-master gehaald hadden met een stevige stapavond. Die foto’s plaats ik maar niet, dus bij deze mijn ontbijt de morning after!

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

Leave a Reply

