Fish eye lens hema kat

Review – HEMA fish eye camera lens

Ik was van de week weer bij de HEMA en zag daar deze fish eye lens liggen. Die wilde ik al een tijdje graag hebben, dus ik besloot hem te kopen. Wat ik er van vind lees je in deze review. Ligt het trouwens aan mij of heeft de HEMA tegenwoordig echt hele leuke collecties hebbedingetjes?! Ik ben fan.

Say cheese!

Even wat achtergrondinformatie: de fish eye is een lens met een korte brandpuntafstand waardoor je een bol vertekend effect krijgt in je foto. Alsof je in een kerstbal kijkt, eigenlijk. Een ander voordeel is dat je in principe meer op je foto krijgt, qua omvang. Heel grappig!

2015/01/img_4375.jpg

Bovenstaande foto: het pakketje hoe je het product in de winkel vindt.

HEMA fish eye

Hoe, wat, waar

Het product bestaat uit: een fish eye lens, lens dopje, magnetische ringetjes en een bevestigingstouwtje voor aan de telefoon. De fish eye bevestig je heel makkelijk op de camera op je telefoon doordat de lens aan de achter kant een magnetische strip heeft. Sommige telefoons hebben al een magnetische strip rond de camera zitten, waaraan de lens bevestigd kan worden. Bij mijn iPhone 5s was dit niet het geval en daarvoor zijn de ijzeren ringetjes bijgevoegd. Een ringetje heeft namelijk een plakstrip, waardoor je deze op de telefoon kunt plakken. Je kan ze er trouwens ook weer makkelijk afkrijgen! Handig!

2015/01/img_4377.jpg

Kiekeboe! – Deze foto van onze jongste kat Snuggle is een beetje wazig, maar vond hem zo hilarisch!

De fish eye lens koop je voor €4,- bij de HEMA.

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

4 thoughts on “Review – HEMA fish eye camera lens

    1. Jorinde Post author

      Ja, hij is echt heel leuk! En ideaal dat je hem zo er op kan doen en er weer af kunt halen. Heb hem vandaag in Amsterdam flink uitgeprobeerd!🙂

      Reply

Leave a Reply

