Fotodiary 1

Donderdag diary #1

Vorig jaar hield ik maandelijks een fotodiary bij, maar omdat deze erg goed gelezen wordt heb ik besloten om vaker een diary te plaatsen: meet diary donderdag! In het eerste deel: een paar goede voornemens, Parijs en lunchafspraken.

2015/01/img_4236.jpg

Kiekeboe, dat ik het leuk vind om af en toe gekke selfies te maken, kon je in de blogpost over de doodle case zien!

2015/01/img_4240.jpg

Met vriendinnetje Nyn kletste ik met een drankje bij 77 (Middelburg), terwijl we deze pinguins in elkaar knutselden. Hebben jullie de Vedette bierviltjes al gespot?

2015/01/img_4257.jpg

Glitter!!

2015/01/img_4290.jpg

Bij de nagellak webshop Get Your Nails Done bestelde ik deze twee knallende nagellakjes!

2015/01/img_4246.jpg

In het weekend wandelde ik met mijn zus en moeder van ons huis naar familie.

2015/01/img_4306.jpg

Samen met een huisgenootje en haar hondje Bella maakte ik een boswandeling in Tilburg.

2015/01/img_4261.jpg

Lunchen met Simone! Jammie broodjes zalm.

2015/01/img_4319.jpg

Ik werd zo kwaad van de aanslagen in Parijs. Deze quote vond ik heel passend en plaatste ik op Instagram.

2015/01/img_4317.jpg

Zalm salade en soep als brunch met een vriendin in Tilburg na een avondje stappen, om te vieren dat we geslaagd zijn!

2015/01/img_4320.jpg

Voor de terugweg kocht ik dit boek. Twee uur in de trein vlogen voorbij met deze spannende thriller! Ik wilde hem een tijdje terug eigenlijk in de bioscoop zien, maar dit kwam er steeds niet van..

2015/01/img_4329.jpg

Januari: de goede voornemens gaan weer in. Haha, eigenlijk vind ik dat je heel het jaar kan beginnen met iets nieuws, maar januari geeft wel een soort van extra motivatie om net wat hard(er) aan de slag te gaan! Wat zijn jouw goede voornemens?

2015/01/img_4351.jpg

Feest! Vorige week hoorde ik dat ik geslaagd ben voor mijn pre-master Communication and Information Sciences. Zo blij! Van mijn ouders kreeg ik dit schattige vaasje met bloemen.

2015/01/img_4356.jpg

Kiekeboe 2! Ik ben zo gek op deze kat! Meet Tess, onze bijna 15- jarige huispoes, die ik dan ook vaak ‘oma’ noem.

2015/01/img_4364.jpg

Outfit voor een lunchdate met een vriendin. Het fake fur gilet had ik al een tijd in de kast hangen, maar dit was eigenlijk de eerste keer dat ik hem aan had.

Top – H&M / Fake fur gilet – Hema / Ketting – Primark / Oorbellen – H&M

2015/01/img_4355.jpg

En weer een wandeling (hebben jullie al door dat een van mijn goede voornemens is om meer te bewegen?!) met mama, weliswaar door de regen, maar dat was beter als thuis zitten!

2015/01/img_4352.jpg

Achter de schermen. Soort van. Dinsdag schoot ik foto’s voor de post waarin ik bekend maakte dat ik mijn pre-master gehaald had. (Nog een van de goede voornemens: vaker mijn spiegelreflexcamera pakken, leren hoe ik betere foto’s maak en meer eigen foto’s op Jong Belegen plaatsen!)

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

Leave a Reply

