Graduated

Persoonlijk – Pre- master gehaald!

Wie weet heb je het vorige week al op Twitter gelezen, maar ook hier wil ik deze persoonlijke update met jullie delen: ik kreeg te horen dat mijn laatste cijfer een voldoende was, wat betekende dat ik de pre- master Communication and Information Sciences in een half jaar gehaald heb! Feest!

Stress!

Ik heb het eerder wel eens laten vallen hoe gestrest ik was door de drukte, er is nu dan ook echt een last van m’n schouders afgevallen. Eerlijk, ik heb nog nooit zo hard moeten werken om iets te behalen. De werkdruk was akelig hoog en dat 4 maanden lang. Nadat ik mijn laatste tentamen had gemaakt en project had ingeleverd werd ik nog wel een week lang elke ochtend verschrikt wakker met het idee ‘ik moet dit nog doen en dit en dit en dit!’. Om er vervolgens 5 minuten later achter te komen dat het klaar was en dat het alleen nog afwachten was op de
cijfers.

Feest!

Afgelopen week kwam dus het goede nieuws dat ik alles gehaald had. Wat een opluchting! Het laatste beetje stress viel van me af en ik ben nu volledig aan het ontspannen. Even helemaal niks! De laatste week van januari begint de master Business Communication and Digital Media. Here we go!

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

2 thoughts on “Persoonlijk – Pre- master gehaald!

Leave a Reply

