strand 2015

Gelukkig nieuwjaar!

2015, hier zijn we dan! Het is weer januari, 365 nieuwe dagen om te doen wat jou gelukkig maakt. Goede voornemens vliegen rond de oren, maar mijn hele waslijst zal ik jullie niet aan doen. Het jaar begint altijd feestelijk want mijn vader is op 1 januari jarig (gefeliciteerd, pap!). In deze blogpost blikte ik terug op de meest gelezen artikelen van 2014, het jaar waarin ik een tussenjaar had, een heleboel leuke dingen heb mogen meemaken en begon met bloggen op Jong Belegen.

In grote lijnen hoop ik dat 2015 nog meer blogplezier en onvergetelijke momenten op gaat leveren! Dat het een jaar wordt waarin volop gelachen wordt, stiekem nog veel leuke tripjes (naar het buitenland) gemaakt gaat worden en ik aan mijn master begin (ik moet nog een cijfer afwachten maar ik hoop op eind januari!).

Een gelukkig, onvergetelijk, te gek 2015 toegewenst allemaal!

Wat zijn jullie goede voornemens?

Leave a Reply

