Log christmas time

Wlog – It’s beginning to look a lot like Christmas

Het afgelopen weekend was zo ontzettend gezellig dat het al een beetje als kerst voelde! Daarom besloot ik om een wlog (weekend+blog bij te houden). Vrijdag ging ik naar een van mijn beste vriendinnetjes die net is gaan samenwonen. We deden kerst inkopen in Zoetermeer en maakten ‘s avonds zelf sushi. De eerst keer dat ik zelf sushi maakte, maar het was heerlijk! Jum. Zaterdag had ik eerst een high tea met de vrouwelijke kant van de familie. ‘s Avonds had ik een reünie met oude collega’s, aten we samen en gingen we later op de avond uit. Zo gezellig! 

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/768/56000965/files/2014/12/img_3913.jpg

 

Ontbijten in de trein vrijdagochtend, ik had niks meer in huis dus haalde wat bij de Broodzaak. Lekker!

Perfect black booties

We deden kerst inkopen in Zoetermeer. Dit weekend liep ik onder anderen tegen deze zwarte laarsjes aan. Ik vond ze zo gaaf dat ik ze niet kon laten staan! 

Zonsondergang

Tijdens onze reis terug naar Waddinxveen vanuit Zoetermeer ging de zon net onder. Altijd zo’n mooi plaatje.

Homemade sushi

 ‘s Avonds maakten we zelf sushi! Jum!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/768/56000965/files/2014/12/img_3936.jpg

Sushi

 

IMG_3937

Apple quote

Even een luchtige appel quote tussendoor. Merk je al hoeveel eten er in deze wlog staat?!

High tea

 

High tea met de vrouwelijke gedeelte van de familie! Gezellig!

Bubbles

En daar hoorden ook bubbels bij!

Zus

 

Met zus wachten op de andere oud collega’s!

Snapchat

Snapchat van een oud collega! Gezellig drankjes gedaan en gegeten met de (ex) bakkers!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/768/56000965/files/2014/12/img_3996.jpg

Maandag reisde ik heen en weer naar Tilburg, ik ging op school bij een docent langs waarna ik gelukkig de uitslag kreeg dat ik alsnog een tentamen had gehaald!

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

2 thoughts on “Wlog – It’s beginning to look a lot like Christmas

Leave a Reply

