Golden eye kerst make up

Make up – gouden kerst look

In de winkel spotte ik de ‘Come to town’ kerst collectie van Essence, wat me ontzettend leuk leek voor de kerstdagen. Ik besloot het oogpotlood, het oogschaduwpalette en wat extra glitter oogschaduw te kopen voor een make-up look die ik al een tijdje in mijn hoofd had. Het resulteerde in de volgende ooglook met gouden accenten. Ideaal voor een kerstborrel, een avondje stappen of met kerst zelf!

Swatches kerstlook

De swatches van de quatro oogschaduw palette uit de Come to Town kerst lijn van Essence.

Gouden kerstlook

De ooglook met gouden accenten van de Essence kerstcollectie, aangezet met eyeliner en mascara.

Gouden kerstlook

Het eindresultaat: gouden accenten, aangezet met een dikke eyeliner.

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

2 thoughts on “Make up – gouden kerst look

Leave a Reply

