Sinterklaas cadeaus

Sinterklaas cadeautjes

De kerstboom staat inmiddels en door de radio klinken vrolijke kerstdeuntjes, toch wil ik jullie bij deze een kleine terugblik gunnen naar mijn gekregen Sinterklaascadeaus van afgelopen weekend. Ietwat verlaat door tentamens, maar beter laat dan nooit. Toch?! Dank u Sinterklaasje!

IMG_3685-0.JPG

 

 

In december mag- ie weer: mijn old school Sinterklaas mok! Net zo vintage als dat ie doet vermoeden.

IMG_3668-0.JPG

 

 

Dit jaar vierden wij Sinterklaas met surprises, gedichten en cadeaus. Gezellig! Ik besloot nog wat decoratie voor mijn kamer in Tilburg te vragen.. En praktische zaken die bij mij op het steeds- vergeten- te- kopen- lijstje belanden, zoals fietslichtjes en een theedoos (die meteen leuk matcht met mijn nieuwe Blond Amsterdam mok).

Kaarsen inrichting

Op Instagram heb je ze al voorbij kunnen zien komen: mijn nieuwe kaarsen creëeren meteen een gezellig sfeertje in mijn kamer! 

IMG_3705-0.JPGVan mijn ouders kreeg ik dit armbandje met een Zeeuwse knop. Ik vind die zo leuk! Back to the roots.😉

Heb jij Sinterklaas gevierd?

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

 

Leave a Reply

