Sinterklaas

Fijne Sinterklaas avond!

“Het avondje is gekomen, het avondje van Sinterklaas!”  Je hebt het de afgelopen weken vast al een paar keer voorbij zien komen: mijn liefde voor 5 december. Stond ik vroeger met een bonzend hart te wachten tot er op het raam geklopt werd en een enorm grote zak cadeautjes voor de deur stond, of die ene keer dat Sint ze persoonlijk kwam afleveren… Tegenwoordig vieren we nog steeds Sinterklaas, weliswaar in een andere vorm, maar niemand kan er afscheid van nemen!

Fotocredit: Lin

Tegenwoordig trekken we lootjes, schrijven we gedichten van minstens een A4 en maken we surprises. Een gezellige familieavond die de feestelijke decembermaand aftrapt. En hoe krankzinnig druk ik het nu ook heb (volgende week beginnen de tentamens en er staan nog deadlines voor projecten), ik kijk er nu naar uit! Ik zal morgen op Instagram een foto van mijn surprise plaatsen. Wie ik heb zal ik nog niet verklappen, want ik weet dat nieuwsgierige familieleden mijn blog in de gaten houden.😉

Een hele fijne Sinterklaas iedereen!

Vier jij Sinterklaas?

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

Leave a Reply

