November in foto's

November in foto’s

Time flies when you are having fun! Het is ondertussen alweer december, hoogste tijd dus voor de foto diary van afgelopen maand: ik spotte een bijzonder tafereeltje op station Breda, kocht een nieuwe tas, ging naar de bios en at (verrassend!) sushi! Kijk je mee? 

Piano manIn de eerste TGIF! kon je het verhaal achter deze piano lezen.

Breakfast

Gezond ontbijtje van kwark, muesli, apple en chia seeds.

Pakketje

Onverwacht ontving ik dit leuke pakketje! Wat erin zit heb je in deze review kunnen lezen.

Selfie

 

Klaar voor een nieuwe dag, al is met natte haren de deur uit met deze kou niet zo handig.

Starbucks red cups

De red cups zijn er weer bij de Starbucks! Nog geen twee weken geleden zat ik ‘s ochtends buiten nog even een latte te drinken voor de les. In de zon en uit de wind was dat prima te doen!

Pak van mijn Hart

Wat is er beter dan ziek thuis zitten? Ziek thuis zitten in de bios! Samen met huisgenootje Corien besloten we naar Pak van mijn Hart te gaan. Wat is die film leuk! En te fijn op de VIP stoelen.😉

Schermafbeelding 2014-12-03 om 18.34.05Oeps! Weer een sushi foto! In mijn plog heb je al kunnen lezen dat ik met vriendinnen van mijn vorige opleiding in Rotterdam lekker een avondje sushi heb gegeten en bijgekletst.

IMG_5525

 

En showde ik mijn nieuwe tas.🙂

FeestToen ik Zeeland was bezocht ik na mijn eerste tentamen met vrienden DIP! 

Volgende keer weer wat meer foto’s, beloofd!😉 Ik ben trouwens op zoek naar leuke blogs om te volgen op Instagram! Ben jij actief? Laat je accountnaam achter in een reactie of volg Jong Belegen op Instagram.

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

 

 

2 thoughts on “November in foto’s

Leave a Reply

