Plog

Plog – college, de Markthal en sushi

Gisteren besloot ik spontaan een plog bij te maken en mijn dag bij te houden. Eerst bracht ik een paar uur op de universiteit door, maar ik ging ook naar Rotterdam en bracht een bezoekje aan de Markthal en had een sushi date!

OntbijtOntbijtje! Speltrijstwafels, een mandarijntje en groene thee. Licht ontbijten want er stond die avond nog een lekker diner op het programma! 

OrchideeEn het was weer tijd om de orchidee water te geven. Ik kreeg hem in september van een huisgenoot en hij doet het nog steeds goed!

outfitOutfit of the day, simpel grijs/zwart/wit:

Sjaal – Zara, top – H&M, hemdje – River Island, broek – Vero Moda, laarsjes – Lorna Jane.

IMG_3378

s Ochtends werkte ik een paar uur aan een individueel project en ‘s middags had ik nog een college statistiek. Een vriendin smeerde me Snapchat aan, door deze foto was ik om. Haha!

StarbucksHet college was iets eerder klaar dus kletste ik met Nynke bij onder het genot van een latte in de Starbucks.

MarkthalDaarna reisde ik door naar Rotterdam. Zo leuk om daar weer te zijn! Ik had met twee vriendinnen van mijn vorige studie afgesproken om sushi te eten! Jamjam. Ik was wat vroeg dus besloot eerst een rondje door de Markthal te doen. Zo mooi! Daar ga ik zeker nog een keer heen, echt een top locatie.

sushiHet was super koud, dus besloot ik binnen te wachten. Toen mijn eenzame wijntje arriveerde besefte ik pas hoe blij ik was dat de tafel voor drie gedekt was. Het zou er anders wel als een hele sneue date uitzien. Haha!

Sushi... Maar ik bleef niet lang alleen! Gezellig bijkletsen met mijn twee vriendinnetjes en heeeel veel sushi.

IJsjeEn natuurlijk een ijsje als afsluiting van een top dag! 

Hoe zag jouw dag eruit?🙂

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

4 thoughts on “Plog – college, de Markthal en sushi

    1. Jorinde Post author

      Ja! Super mooi! Heb nu alleen een snel rondje gedaan, maar ik ga zeker nog een keer terug om er te eten/drinken/nootjes in te slaan haha! Heb je ook de pepernotenfabriek gespot?😉

      Reply

Leave a Reply

