Schermafbeelding 2014-11-19 om 20.44.16

New in – Michael Kors

Lang geleden dat er een shoplog online kwam, maar hier is er weer een. En niet zomaar een! Dit item stond al lang op mijn wishlist. Strak, chic, zonder poespas. Het eerste moment dat ik het design van deze MK tas zag was ik opslag verliefd. En.. hoe leuk werd de familie uitgebreid door mijn zus en mij!

Welcome to the family

Bag

Zo blij als een ei.  De tassen van mijn zus (links) en mij. Ik vind beide kleuren helemaal te gek, maar ik ging toch voor veilig voor zwart. Gelukkig is de andere dichtbij en weet ik zeker dat we hem eens uitwisselen, toch zus?😉

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

2 thoughts on “New in – Michael Kors

Leave a Reply

