One day wishlist

Wishlist One Day – Sinterklaas kapoentje…

Stond ik vroeger in weer en wind ‘Zie ginds komt de stoomboot’ met een tekening in mijn vuistje mee te blèren op de Punt in Middelburg, tegenwoordig laat ik dat liever aan de jongere generatie over. De Sint heeft het trouwens ook al druk genoeg om deze generatie te voorzien van pakjes en kruidnoten en daarom vieren wij Sinterklaas op vijf december al jaren met surprises en gedichten van minstens 1 A4 lang. En de voorpret, die begint al zodra het nieuwe speelgoedboek van Intertoys op je mat valt. Of, nou, ja, vandaag de dag haal ik mijn inspiratie ergens anders vandaan en dat resulteerde in twee lijstjes. Een haalbare (Today) en een.. minder haalbare! Vandaag: One day..

Sinterklaas one day wishlist

Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

2 thoughts on “Wishlist One Day – Sinterklaas kapoentje…

Leave a Reply

