TGIF hello Mr pianoman

TGIF! #1

Thank god it’s friday! Herkenbaar? Vrijdag is voor mij de leukste dag van de week. Het weekend staat voor de deur en je sluit de (werk)week af. Af en toe is het fijn om stil te staan bij wat er de afgelopen week is gebeurd en wat er dit weekend voor de deur staat! Van kleine lichtpuntjes tot relativerende ervaringen. Deze week maakte ik een paar dingen mee die ik natuurlijk met jullie wilde delen!

Starbucks red cups zijn weer terug

IMG_3195.JPG

 

Ik zag onder anderen bij Annemerel dat de rode Starbucks cups in New York terug waren van weggeweest en nu zijn ze ook in Tilburg/Breda weer verkrijgbaar. It’s that time of year! Maakt de donkere dagen voor kerst weer een stuk fleuriger.

Baggin’ you!

IMG_3201.JPG

Mijn zus was afgelopen weekend op vakantie en nam dit Michael Kors item voor me mee. Ik was pas vrijdagmiddag in Middelburg, dus heb hem net in mijn handen! Ik ben hier zo blij mee! Je kan denk ik al raden wat het is, maar ik zal hem in aparte blogpost uitgebreid showen!

Sing us a song, mr. Pianoman

IMG_3196.JPGKennen jullie het filmpje (dat viral ging!) van de openbare vleugel die in de stationshal van Amsterdam Centraal stond? Ik spotte er vandaag ook een in Breda! Ik vind dit zo’n leuk initiatief. Een man zat erachter te spelen (en nog goed ook), waarna een andere man hem afloste. Met een groep reizigers bleef ik zo lang kijken naar deze gezellige, moderne Wibi Soerjadi’s dat we bijna onze trein misten. (Toch nog een gelukje dat hij 10 minuten vertraagd was!) Je vindt de vleugel in de hal naast de Starbucks.)

Volg Jong Belegen op: Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

3 thoughts on “TGIF! #1

Leave a Reply

