Foto diary oktober

Oktober in foto’s

Oktober, de maand waarin ik schandalig weinig geblogd heb, amper op social media te vinden was en de reden daarvoor heb je al kunnen lezen! Hoogste tijd voor een inhaalslag, maar eerst laat ik jullie zien hoe de afgelopen tijd er uit zag!

 

IMG_2815.JPGVan ice tea green naar warm chocomel! #herfstIMG_2783.JPG Zelfs op een regenachtige herfstdag is Amsterdam mooi.

IMG_2825.JPG Duitse vriendin Carina was op bezoek in Amsterdam en stiekem wilde ik ook nog wel even poseren met de D voor het Rijksmuseum!

IMG_2836.JPGMijn favoriete items van dit seizoen.

IMG_2929.JPGEn dit was een van de redenen voor mijn stille blog maand! Ik werd compleet ondergesneeuwd door toetsen, tentamens, onderzoeken en papers voor school.

IMG_2935.JPGOm de stress even te vergeten nam mijn zus mij mee hardlopen toen ik in het weekend in Middelburg was. 4,5 km in een half uurtje, ik vond het een prima prestatie na (te lang!) niet meer gesport te hebben.

IMG_2898.JPGEen hele poos geleden deed ik met mijn moeder een poging om groentes te kweken, de eerste paprika en pepers zijn een feit!

IMG_2956.JPGIn mijn eerste Studentenpraat blog gaf ik deze tip al: na het Academisch Engels tentamen doken we de stad in voor sushi en wijntjes!

IMG_2952.JPG Fiets selfieee in herfstachtig Tilburg!

IMG_3008.JPG Selfie met mijn zelfgemaakte sjaal. In deze review lees je alles over de nieuwe hobbypakketten van Kruidvat en Trekpleister.

IMG_3022.JPG In Middelburg was het op 25 oktober de N8 van de N8. Echt zo’ n leuk initiatief! In het weekend waarin de wintertijd ingaat doven bijna alle lichten in het centrum van Middelburg. Op straat vind je o.a. lampion optochten, verklede figuren, vuurspuwers, vuurkorven en kan je een kijkje nemen in kerken maar ook het Zeeuws Museum. Wat heel bijzonder was door de magische sfeer die er hing!

IMG_2999.JPG Mijn nieuwe liefde! De Apple family verwelkomt  mijn Macbook Air met open armen. Als je dan toch zoveel aan school zit dan mag je jezelf ook wel eens verwennen toch!? (En het was nodig. Echt.)

IMG_2974.JPG Even mijn nieuwe stempelsetje uit proberen voor een nieuwe DIY. To be continued.

IMG_3082.JPG Terwijl mijn zus ‘s ochtends vroeg (op weg naar Istanbul) een foto stuurde vanaf Rotterdam Airport en Simone ‘s middags (op weg naar Kaapstad) vanaf Schiphol, voelde ik me best zitten in het college statistiek. Verschil moet er zijn. Ik voel reiskriebels!

Altijd op de hoogte?
Volg Jong Belegen op:
 Bloglovin’ – Facebook – Twitter – Instagram – Pinterest

Leave a Reply

