diy tunnelsjaal

Review – sjaal haken

Sjaals kan je nooit genoeg hebben! – Nu de donkere, koude dagen echt beginnen is niets zo fijn om warm aangekleed de deur uit te gaan en ik was dan ook erg blij toen ik twee haakpakketten van Kruidvat/Trekpleister ontving! Echt ervaren was ik niet met haken, maar met hulp van de complete werkbeschrijving (die er natuurlijk bij zit!) en wat aanwijzingen van Simone, mijn beste vriendinnetje die muts na muts haakt, had ik de steek onder de knie. En ik kan je verklappen, het werkt nog ontspannend ook!

Haakpakket

De twee haakpakketten die ik ontving! In deze review heb ik het linker pakket gebruikt om een tunnelsjaal te haken. In de werkbeschrijving staan verschillende opties voor wat voor sjaal je kan maken, je kan de uiteinden namelijk ook gewoon los laten. 

IMG_3008.JPG
Even een selfie met mijn warme, zelfgemaakte sjaal! Ik heb heb hier iets in een gevouwen, maar je kan hem ook gewoon lekker warm voor je keel dragen.

IMG_2587.JPGIn het pakket zit een grote haaknaald en genoeg wol voor een grote, warme sjaal.  

IMG_5501

 

Tadaaa! Mijn zelfgemaakte sjaal! In de werkbeschrijving staan ook verschillende tips voor steken etc. Zo kan je je sjaal dus helemaal customizen naar eigen smaak. Je kan hem natuurlijk ook nog versieren met bloemetjes, glitters of knopen. 

Het haakpakket voor de sjaal is vanaf week 44 te koop bij Trekpleister. Het andere pakket, met de 6 bolletjes wol is vanaf week 46 te koop bij de Kruidvat. Hou Jong Belegen in de gaten want wat ik daarmee ga doen zal ik binnenkort weer in een review vertellen.

 

7 thoughts on “Review – sjaal haken

Leave a Reply

