plaatjes

Plaatjes kijken – Zeeuwse marathon weekend

Het eerste weekend van oktober staat bij ons altijd in het teken van het sportieve marathonweekend. Ontzettend leuk om aan mee te doen (vorig jaar liep ik de wandelmarathon en mijn vader de Kustmarathon), of om gewoon de sfeer te proeven tijdens het aanmoedigen! Een vriendin en een aantal collega’s van mijn ouders liepen mee met de Ladies Run (10K) dus we besloten ze te supporten op de dijk bij Zoutelande. Perfect om meteen wat foto’s te maken, want de zonsondergang was zo mooi!

Jong Belegen

IMG_2682

De mammarazzi legde mij ook meteen vast. Ik draag hier mijn nieuwe top (H&M uit de shoplog van van de week en mijn favo zwarte broek van de Vero Moda.

IMG_5435

IMG_5434

IMG_5415

Zeeland ❤

Altijd op de hoogte?
Volg Jong Belegen op:
Bloglovin’FacebookTwitterInstagramPinterest

Leave a Reply

