Shoplog herfst

Shoplog – Herfst inkopen

Ik weet niet of het door de maand oktober komt, maar onbewust schakelde ik in mijn aankopen meteen over op grijze tinten. Realiseer ik me nu al ik deze foto’s bij elkaar zie! Bij Zara vond ik de perfecte, warme sjaal waardoor ik het helemaal niet erg vind dat de kou eraan komt. Oké, stiekem wel, maar een goede voorbereiding is het halve werk!

HM shirts

Grijze vest en baggy bloemen top – H&M

sjaal zara

De ultieme warme, zachte sjaal – Zara

Zara Tops

Streepjes t-shirt en baggy Yes Monsieur top – Zara

Ipad hoes Invito

Ipad hoes – Invito

Altijd op de hoogte?
Volg Jong Belegen op:
Bloglovin’FacebookTwitterInstagramPinterest

One thought on “Shoplog – Herfst inkopen

Leave a Reply

