September foto diary

September in foto’s

Het is alweer de laatste dag van de maand, oftewel foto diary day! Wist je trouwens dat Jong Belegen nu ook haar eigen Instagram account heeft?! Afgelopen maand stond in het teken van een hoop schoolwerk, maar gelukkig ook een aantal hele leuke dingen! Zo verscheen er een blog van mij op de website van Linda, ontmoette ik Rens Kroes en stond ik oog in oog met Dotan.

september food

Carbs, carbs, carbs! Thuis – Thuis (Middelburg) maakte mijn moeder een heerlijke pasta van tagliatella met o.a. zalm, spinazie, pijnboompitjes. Jum!!

Met mijn huisgenoten in Tilburg genoten we van een van de laatste zomeravondjes met wijn en pizza in de tuin! Gezellig!

september indian summer

Over Indian Summer gesproken (nu bijna onvoorstelbaar dat het een paar weekjes geleden nog zo lekker weer was!), een outfit of the day begin september.

September make up

A girl gotta love make-up! Om een beetje toonbaar voor de dag te komen…😉, verwende ik mezelf na het halen van een goed cijfer met o.a. een Catrice nude palette en een concealer.

Eerlijk is eerlijk, ik ben niet zo’ n lippenstiftdrager. Ik vind veel kleuren helemaal te gek, maar zelf kom ik vaak niet verder dan mijn Labello (zo fijn!). Voor een feestje besloot ik (onder het motto doe eens gek) toch mijn ‘Kate Moss’ weer eens uit de kast te pakken.

september bloemen

Ik ben gek op bloemen! Het geeft net wat leven in mijn kamer. Dit schattige vaasje kreeg ik van mijn moeder en mijn zus toen ze nog wat spulletjes langs kwamen brengen in Tilburg.

September dotan

Begin september trad Dotan op op het Abdijplein in Middelburg. Een prachtige locatie waar ik aangenaam verrast werd door Do’tje! Wat een stem! En wat een man..😉 Alles over dat concert lees je hier.

september icecream

IJS!! Op een van de warme nazomerdagen besloten mijn zus en ik nog even een ijsje te scoren bij de italiaanse ijssalon Ciao.

september linda

In augustus deed ik mee aan een blogwedstrijd van Linda, waarna mijn blog als een van de winnaars werd gepubliceerd op de site! Benieuwd naar waarover ik geschreven heb? Je lees het hier!

september studie

Studeren, studeren, studeren! Het grootste gedeelte van de week hang ik met mijn gezicht in de boeken. De pre-master valt best zwaar qua hoeveelheid, maar daarover zal ik later meer vertellen!

Rens Kroes foto

Rens Kroes kwam voor een signeersessie naar Goes. De perfecte reden om Powerfood aan te schaffen en Rens naar haar favoriete recepten te vragen! Het antwoord lees je hier!

Altijd op de hoogte?
Volg Jong Belegen op:
Bloglovin’FacebookTwitterInstagramPinterest

 

Leave a Reply

