Powerfood Rens Kroes

Signeer en babbelsessie met Rens Kroes

13.00u: Rens Kroes in Goes?! Ik geloofde mijn ogen niet toen ik de foto voorbij zag komen op Instagram. Nu moest en zou ik eindelijk het boek Powerfood kopen! Ik volg miss Kroes al een ruime tijd en toen vorig jaar bekend gemaakt werd dat ze bezig was met een kookboek wist ik dat ik die moest hebben. Met mijn zus scheurde ik van Middelburg naar Goes waar Rens ook nog even haar favoriete recepten verklapte.

Rens Kroes powerfood

Voel de stress..

13.15u: In de Ford Ka van zuslief scheurden we naar Goes. Natuurlijk moest er ook nog even getankt worden, maar gelukkig bleek Rens Kroes tot 15.00u aanwezig te zijn in de Koperen Tuin.

13.42u: Stress alom omdat we geen parkeerplek kunnen vinden. Van het station racen we (sorry!) we parkeergarage na parkeergarage af en raadplegen we nog even een hulplijn (mama) of we echt niet in een straat van vergunningshouders kunnen staan.

14.05u: He, he, eindelijk plek! Na nog wat gehannes met de chipknip (hoeveel kan er mis gaan) kunnen we op pad.

14.20u: Gelukkig laat ons richtingsgevoel ons niet in de steek en niet veel later stappen we de Koperen Tuin binnen.

Rens Kroes sapjes

Sapjes, ontbijt muffin en bananenbrood

Tijdens het wachten kan er alvast geproefd worden van de hapjes en sapjes uit het boek.

Boek signeren

Rens Kroes over Powerfood

“De kickstart is een goede tip om de dag mee te beginnen. Een favoriete recept kiezen vind ik lastig! De ontbijtmuffins, oreos en pompoensoep zijn erg lekker, maar er staan natuurlijk veel lekkere en gezonde recepten in! Oh, ik zet nu wel heel veel smileys in je boek, haha!” Of je nou op zoek bent naar een recept voor het ontbijt, lunch, diner of snacks, Powerfood geeft je genoeg inspiratie voor gezonde en lekkere gerechten. “Enne, tag je me straks meteen even in je foto op Instagram?” 

Rens Kroes foto

Heb jij Powerfood al? Ik duik in ieder geval snel de keuken in!🙂

Altijd op de hoogte?
Volg Jong Belegen op:
Bloglovin’FacebookTwitterInstagramPinterest

One thought on “Signeer en babbelsessie met Rens Kroes

Leave a Reply

