linda

Jong Belegen en Linda

Gisteren kreeg ik zo leuk nieuws te horen dat ik het niet voor me kan houden! Begin augustus deed ik mee met een blog wedstrijd ‘Een jaar nadat..’ van Linda.. en ik ben een van de winnaars! Wat dit betekent? Aanstaande dinsdag 16 september wordt mijn blog, en die van een aantal andere bloggers, gepubliceerd op de website van Linda. Ben jij benieuwd naar wat ik heb geschreven?

Fotocredit: Linda

Hou aanstaande dinsdag de Linda site of Jong Belegen (social media) in de gaten want zodra hij er op staat zal ik hem hierop delen.

Liefs, Jorinde

Altijd op de hoogte?
Volg Jong Belegen op:
Bloglovin’FacebookTwitterInstagramPinterest

One thought on “Jong Belegen en Linda

Leave a Reply

