DIY fotolijst idee

5 verschillende ideeën voor je fotolijstjes

Mijn kamer is bijna af. Het enige wat ik nog mis zijn foto’s van de aller leukste, fijnste en mooiste momenten van de afgelopen jaren. Tijdens mijn zoektocht naar wat leuke fotolijst ideeën op Pinterest kwam ik zoveel leuke lijsten tegen dat ik ze natuurlijk graag wilde delen! Van een fotolijst als memoboard tot een exemplaar met een opbergvak. En ik kan alvast verklappen dat ik binnenkort ook een eigen (kei simpele!) DIY online zal zetten. Inclusief het eindresultaat van mijn nieuwe kamer.

Fotolijst-behang-papier-stift.1357309126-van-lentes

Fotocredit: Little birdie secrets

Fotolijst als memoboard

Zo’n leuk idee! Een grote fotolijst als memoboard gebruiken. Het enige wat je hoeft te doen is een stuk papier met een leuke print op maat te knippen en in de lijst te doen. Schrijf wel op het glas met een boardmarker. Deze veeg je er zo weer af met een doek.

houten fotolijst

Fotocredit: Itsoverflowing

Houten fotolijst met knijper

Ik vind deze lijsten echt helemaal te gek! Als ik een weekendje vrij ben ga ik zeker in de schuur van mijn ouders aan de slag met wat hout, witte verf en een knijper. Nog een pluspunt is dat je de foto’s in deze lijsten super gemakkelijk kunt vervangen!

fotolijst opbergplek

Fotolijst als opbergplek

Hoe leuk is deze opbergfotolijst voor op je bureau? Verwerk de kleuren van je kamer in de stoffen voor de vakken en kruip achter je oma’s of moeders naaimachine. Je kunt zelf natuurlijk de vakken indelen hoe jij het handig vindt.

fotolijst polariod

Fotolijst tip polaroid

Heb jij een polaroidcamera? Dan ben ik 1, al jaloers en 2, dan heb ik deze leuke fotolijst tip voor je! Je kan natuurlijk ook gewoon foto’s in formaat knippen en op een witte achtergrond plakken. Een lijst, touw en knijpers and you are ready to roll.

Heb jij nog niet genoeg inspiratie gehad? Op Pinterest heb ik een speciaal bord aangemaakt waar ik voor jou de leukste, tofste, gekste ideeën heb verzameld.

Altijd op de hoogte?
Volg Jong Belegen op:  Bloglovin’FacebookTwitterInstagramPinterest

Leave a Reply

