nummer 100 jong belegen

#100 – Jong Belegen kijkt terug

Wow, ik schrijf nu mijn 100ste bericht. Een mijlpaal! Ik vind het leuk om bij dit soort dingen stil te staan en vind het meteen ook een mooi moment om terug te blikken op Jong Belegen!

Geschiedenis Jong Belegen

In augustus 2013 bedacht ik de naam voor een blog met mode gerelateerde onderwerpen en maakte ik een account aan. De naam Jong Belegen leek me passend voor de leeftijd waar ik nu in zit en voor de doelgroep waar ik voor schrijf. Nog altijd een beetje jong, maar langzaamaan krijg je er steeds meer levenservaringen bij die je volwassen (belegen!) maken.

Toch begon ik toen nog niet fanatiek te bloggen. Ik zette enkele posts online maar door mijn dubbele baantjes en voorbereidingen op de winter in Kaapstad stond Jong Belegen op een laag pitje. Ik schreef over mijn avonturen in het buitenland op Jor in the world. Bij terugkomst kreeg ik zulke enthousiaste reacties op die blogs dat ik eind april fanatiek begon te bloggen op Jong Belegen. Schrijven vind ik nou eenmaal het leukste wat er is!

En nu

En nu groeit Jong Belegen maandelijks! Ondertussen combineer ik mode met lifestyle gerelateerde onderwerpen. Neem ik jullie zo nu en dan mee het studentenleven in en schrijf ik wekelijks een gastblog voor Fleur Flirt. Elke reactie die ik daarop krijg vind ik zo ontzettend leuk!
Zo tof ook om te zien dat het aantal views van mei, juli en augustus zich per maand verdubbeld hebben. In totaal heeft JB nu ruim 3.000 views gehad. Een mooi getal om mee naar de toekomst te kijken, waarin ik hoop dat ik jullie nog vaak terug zie! (Meer weten? Neem contact met me op!)

De top 5 leukste (meest gelezen!) berichten vonden jullie:

Nummer 100

  1. Fleur Flirt – De naaktselfie
  2. Op kamers – Preview en back to school gedachten
  3. Shoplog – Goede koopjes
  4. Op de set – Michiel de Ruyter de film
  5. Viral – Vrouwelijke imperfecties

Wil jij altijd op de hoogte blijven van wat er op Jong Belegen te vinden is, wat ik meemaak of gewoon gezellig een berichtje sturen?

Volg Jong Belegen op:  Bloglovin’FacebookTwitterInstagramPinterest

Ben je geïnteresseerd in een samenwerking of heb je nog vragen? Stuur gerust een mail!

Liefs!
Jorinde

2 thoughts on “#100 – Jong Belegen kijkt terug

Leave a Reply

