Nazomer festival dotan

Zeeland Nazomerfestival – Dotan

Ik zweef nog ergens met mijn voeten 3 meter boven de aarde, maar dat lijkt me juist het perfecte moment om deze avond te beschrijven. Dotan trad op het Zeeland Nazomerfestival op en heeft me meer dan aangenaam verrast. Wat een stem en wat een fijne nummers!


Het knusse Abdijplein in Middelburg vormde de perfecte locatie voor een intiem festival met een paar honderd man. Alhoewel, die konden me gestolen worden. Ik had alleen oog voor mr. D en zijn band. Want wat kunnen die mensen met enthousiasme muziek maken. Van mooi gitaarspel en rake trommelslagen tot een unieke stem die teksten vertelt die je meteen aan het denken zet.

Na afloop moest en zou ik dan ook een cd kopen. Om eerlijk te zijn, de eerste in zoveel jaar tijd!
In een standje aan de zijkant op het plein stond hij hoor. En daar stond ik. Aan de andere kant, tussen 20 bakvissen en kwijlende dames in alle leeftijden die nog net niet op de knieën om selfies smeekten. “Vonden jullie het mooi?”, vroeg hij aan mij en vriendinnetje Simone. “Jaaa!” Hij vroeg onze namen en warempel wist hij ‘Jorinde’ in één keer goed te schrijven. Ja daar scoort deze man mee. Al had zijn muziek al lang gewonnen.
IMG_2256.JPG

IMG_2248.JPG

IMG_2260.JPG

IMG_2263.JPG

20140903-000452-292833.jpg

P.s: Koop een kaartje voor één van zijn shows! Doen. Echt.

2 thoughts on “Zeeland Nazomerfestival – Dotan

Leave a Reply

