Foto diary augustus

Augustus in foto’s

Wow, wat is de afgelopen maand voorbij gevlogen! Er is zoveel gebeurd. Had ik in mijn vorige foto diary nog het gevoel dat we middenin de zomer zaten, nu heb ik het gevoel dat de herfst voor de deur staat. (Gelukkig geven de weersvoorspellingen nog iets beter weer af, dus fingers crossed!)

Deze maand stond vooral in het teken van verhuizen naar mijn nieuwe kamer in Tilburg en alle voorbereidingen die erbij horen! Ook bracht ik traditiegetrouw een bezoekje aan de Middelburgse kermis, bezocht ik de Wakenight van mijn zomerbaantje, ging ik op kraamvisite bij oud- collega’s en had ik een super leuke mini reünie op de campus!

Friends

Umbrella’s united op de regenachtige dagen afgelopen weken.

Chicks at the parc

Ik vond deze kippen in het stadspark van Breda te hilarisch!

Diner

Hmm! Diner’s been served! Uiteten bij de Mexicaan.

Kermis

De eerste week van augustus traditiegetrouw een rondje over de kermis doen!

Kermis2

Alhoewel, we deden uiteindelijk die avond alleen een rondje in het reuzenrad!

not amuesd

Ik was not amused toen mijn pakketje zo binnenkwam. Gelukkig maakte de inhoud een hoop goed.

Boedelbak

Middelburg > Tilburg

Klus

Kluspret. Hoe het geworden is heb je hier kunnen zien!

Orchid

Van een huisgenoot kreeg ik een orchidee. Ik had helaas nog geen bloempot, maar in mijn gieter paste hij ook prima!

Its a boyt

It’s a boy! Op kraamvisite bij Menno!

BBQ

BBQ’en voorafgaand aan de wake night op de waterskibaan.

Snuggle

Snuggle doet haar naam eer aan!😉

Reunie

Back to school! Op mijn eerste dag op de universiteit had ik in mijn tussenuren een reünie met Marisse van Liefs M! We hebben drie jaar geleden samen stage gelopen bij ThePerfectWedding.nl en nu zitten we toevallig op dezelfde school. Super leuk om elkaar weer te zien en bij te kletsen!

Ben je benieuwd naar wat ik in september mee maak? Volg me alvast op Instagram!

Leave a Reply

