Goede koopjes budget nagellak

Shoplog- Goede koopjes

Met het begin van het nieuwe collegejaar staat budgetteren ook het weer op het programma. Ik vind het altijd een uitdaging om ‘goede koopjes’ te scoren. In de sale of van een goed budget merk. Bij mijn eerste rondje door het centrum van Tilburg scoorde ik de volgende items voor een fijn prijsje!

Perfect nude nagellak

In een haastig bezoekje aan de Kruidvat griste ik nog snel even een hip wit nagellakje uit het make-upschap mee mee. Dacht ik! Bij het aanbrengen bleek het om een French Manicure lakje te gaan. Voortaan toch maar eerst even lezen wanneer ik voor het schap sta! Gelukkig is het een mooie nude kleur die eigenlijk nog wel past in mijn nagellak stash.

Essence Colour & Go / 152 Give me nude, baby!€1,69 Kruidvat

Bag of the chain

Off the chain bag

De tut is terug! Ooit hoop ik trotse eigenaresse te worden van een echte Chanel, tot die tijd doen we het met goedkope exemplaren met een ietwat klassiek uitstraling.

Tas – True Spririt €8,99 (!)

Orchidee pot

Orchidee pot

Ik ben nog steeds zo blij met mijn orchidee! De reden dat ik naar de stad ging was eigenlijk om een bloempot te kopen. Gelukkig gaf ik mezelf bij de Blokker iets meer tijd om te lezen, want daar kwam ik erachter dat je speciale orchidee potten hebt! Oke, klinkt misschien heel logisch. But don’t shoot me, na een cactus en een vet plant is dit mijn eerste echte kamerplant!

Orchidee pot wit cascade – Blokker €2,49

skinny jeans

Zwarte jeans H&M

Zwarte broeken kan je nooit genoeg hebben! Tijdens mijn verhuizing naar Tilburg kwam ik erachter dat ik er twee wel erg versleten begonnen te raken. Tijd voor een nieuwe!

Denim skinny jeans – H&M €9,99

Heb jij nog ‘goede koopjes’ gescoord? Laat je shoptips vooral achter in een reactie!

4 thoughts on “Shoplog- Goede koopjes

Leave a Reply

