juli shazam

Playlist – Juli shazams

Mijn favoriete app op mijn telefoon na Whats App, Facebook/Twitter/Instagram? Shazam! Ik kan er niet tegen als ik een te gek nummer op de radio hoor maar de artiest en/of titel niet weet. Gisteren realiseerde ik me dat ik steeds vaker de app raadpleeg en dat bracht me op het idee voor de playlist. Bestaande uit mijn favoriete Shazams van de afgelopen maand!

Fotocredit – Martha Rodriguez

Shazam playlist juli

Het is een uiteenlopend lijstje geworden met oude en nieuwe nummers! Welk nummer heb jij als laatste ‘herkent’ met Shazam?

Leave a Reply

