Kamer Tilburg

Op kamers – Inrichting en eerste dagen

In de preview heb je al een piepklein beetje kunnen zien hoe mijn kamer geworden is. Na wat uurtjes op Pinterest, interieurblogs en in de Ikea zie je dan nu het eindresultaat. Alhoewel, er komt nog een chaise longue aan. Oh, en ik zal meteen wat over de eerste dagen vertellen! (PS: excuses voor de slechte kwaliteit foto’s, mijn camera ligt nog in Middelburg, vandaar dat mijn iPhone het werk moest doen!)

Orchid

Zwart/wit als basis

Ik vind de combinatie van wit met zwart erg mooi. Daarom heb ik ervoor gekozen om de muren wit te houden en een lichte kleur laminaat op de vloer te leggen. Daardoor lijkt de kamer groter en is het een stuk lichter geworden. (Hier zie je het verschil goed met de donkere vloerbedekking die er eerst in lag.)

De zwart houten meubels zijn allemaal van Ikea en kocht ik tijdens mijn HBO tijd in Rotterdam. De licht houten kast en de kruk maken het weer warmer en voor de rest wilde ik door roze/paars tinten een beetje kleur erin brengen.

Zondag ging ik met een huisgenoot boodschappen doen en werd ik verrast met een orchidee! Zo lief! Ik had nog geen bloempot, maar in de gieter staat ie ook best leuk!😉 Meteen mijn moeder maar geraadpleegd hoe ik hem het beste kan verzorgen, want ik krijg een cactus nog dood.

Mini foto diary van de eerste dagen

Food

Eten als een student! Voor de eerste maaltijd maakte ik samen met mijn broer pizza!

Apple juice

Op de universiteit spotte ik deze ‘Apple juice’!

So far so good

Ik had op de eerste dag meteen 4 tussenuren (!) en spendeerde deze met een reünie met The Perfect Wedding oud- collega Marisse! Zij heeft de pre master al achter de rug en gaf me meteen een rondleiding over de campus.

Pukka love tea

‘s Avonds kletste ik met een huisgenoot bij hoe onze dagen waren geweest. Hoe schattig is deze thee?!

Ben jij dit jaar ook op kamers of uit huis gegaan? Spam je blog in een reactie want ik ben erg nieuwsgierig geworden naar andermans interieur!

Leave a Reply

