op kamers

Op kamers – Preview en back to school gedachten

Eerder vertelde ik dat ik de sleutel had gekregen en gisteren was het dan zover. Samen met mijn ouders heb ik mijn spullen van Middelburg naar Tilburg verhuisd, meubels in elkaar gezet en de boel ingericht. Na een eerste, onwennige nacht in Tilburg (ik was er al voor gewaarschuwd, en jawel, om 23.30u begon een reggaeton marathon van de buren) en een frisse douche heb ik vanochtend de laatste dozen uitgepakt en ben ik samen met een huisgenoot boodschappen gaan doen. Snel typ ik nu even een berichtje en upload de eerste foto’s van mijn nieuwe kamer want een andere huisgenoot (en collega!) kan elk moment mijn kamer in wandelen en straks komt mijn broer eten (toch gezellig, in zo’n zelfde stad wonen!).

Ik ben trouwens ontzettend blij met het eindresultaat en zal deze week in een uitgebreidere post alles laten zien!

Ready to roll

Ready to roll and hit the road again!

Back to school momentje

Tot zover het weekend waarop het back to school moment dichterbij is dan ooit. Eng is het trouwens ook. Een HBO diploma op zak geeft geen garantie dat je je (pre-)master overleefd. Absoluut niet. En nu besef ik me ineens dat het morgen zover is. Van een tussenjaar, vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika en lange werkweken terug naar de schoolbanken. Spannend, maar ik heb er ook ontzettend veel zin in!

Hoe sta jij tegenover het nieuwe schooljaar?

3 thoughts on “Op kamers – Preview en back to school gedachten

  1. Lotte

    Hi Jorinde, wat leuk om te lezen dat je dezelfde pre-master gaat volgen als ik! Helaas lukt het mij door omstandigheden niet om dit jaar te starten, maar laat je af en toe eens weten hoe het gaat? Liefs, Lotte

    Reply
    1. Jorinde Post author

      Hee Lotte!
      Dankjewel voor je reactie! Ik ben erg geschrokken van wat je is overkomen afgelopen jaar. Maar wat kan je trots zijn dat je nu weer zover bent gekomen! Ik zag dat je van de week ook je scriptie heb in kunnen leveren. Echt super knap. Ik zal af en toe een update plaatsen hoe het gaat enne, wie weet zie ik je volgend jaar op de campus? Succes nog met de laatste loodjes van school! Ik zie vast op Facebook verschijnen hoe het is gegaan! Liefs!

      Reply
  2. Lotte

    Hoi Jorinde, natuurlijk had ik het liefst ook dit jaar willen starten, dan had ik je klasgenoot (heet dat nog zo tegenwoordig?) geweest. Volgend jaar ga ik je vast en zeker zien en mocht er een kamer vrijkomen anywhere, zou je mij dan willen tippen? En ik blijf je volgen de komende weken en maanden! Liefs,

    Reply

Leave a Reply

