VILA SALE

VILA – Back to school

Afgelopen maandag had ik een introductiedag op de universiteit. Ik was erg benieuwd (lichtelijk nerveus ook!) hoe het zou zijn en of we meteen overladen (en bang gemaakt!) zouden worden met informatie. Dat viel gelukkig reuze mee. Wat minder mee viel was het weer! De campus tour werd door de regen geschrapt en terwijl een vriendin en ik de dag vervolgens op het station bibberende onder een parapluutje de dag nabesproken, realiseerde ik me dat het ook de hoogste tijd werd voor een fatsoenlijke in-between-jas-met-capuchon-want-ja-ik-moet-straks-dagelijks-fietsen-naar-de-universiteit!

Eenmaal thuis aangekomen kroop ik meteen achter de laptop voor een grondige, online shopsessie. Ik kwam bij VILA terecht en vond in de sale section heel wat fijne koopjes! Ten eerste de perfecte jas voor druilerige herfstdagen. Daarnaast vond ik ook nog wat fijne tops voor de eerste back to school dagen.

Water bottle vilaPsst: Bij een bestelling in de webshop van VILA ontvang je nu ook gratis een water sport bottle!

VILA sale aankopen

 

Leave a Reply

