Klussen in tilburg

Klussen in Tilburg

Afgelopen weekend was het zover: ik kreeg de sleutels van mijn kamer in Tilburg en het klussen kon beginnen! Hup een vers laagje verf op de muren en een paar m2 laminaat op de vloer, klaar voor een verse start!

 All white everything

Na mijn eindeloze avondjes op Pinterest besloot ik voor wit als hoofdkleur te gaan. Bovendien heb ik nog wat meubels uit Rotterdam die zwart met wit zijn, dus die passen prima daarbij. Op de muren ging een gebroken wit verfje en op de vloer laminaat in wit/grijs tint. (In Rotterdam had ik vloerbedekking maar ik vond dat zo’n vervelende klus om schoon te houden!)

Na een paar uur klussen stuurde mijn vader mij en mijn moeder naar de Ikea. Hij vond het een beter idee dat wij meubels gingen uitzoeken in plaats van hem te vervelen tijdens het leggen van de vloer. Bij terugkomst heb ik, na het in elkaar zetten van de kasten, nog wel even kunnen assisteren bij het leggen van de plinten!

kamer78.30u vertrokken we vanuit Middelburg naar Tilburg. Brabant here we come! (A.k.a. helemaal ingebouwd op de achterbank)

Tilburg kamer2Een stuk van de kamer in de ‘voor’ foto: de hoogste tijd voor een likje verf en een nieuwe vloer!

Tilburg kamer 4Sinner saturday: het lukte me na een klusmiddag niet meer om een rationele keuze te maken toen we voorbij de Mac reden. Afblussen met een frappe!

10606615_699259483461502_7249657947891372854_nPlinten plaatsen met papa!

Tilburg kamer 7Tadaaa! De vloer ligt, de kasten staan in elkaar. Een prima resultaat na de eerste klusdag. Volgende week verhuizen de meubels mee.

kamer6

Op de terugweg spotte ik deze mooie lucht! De zonnestralen die door de wolken breken komen helaas niet zo goed uit op het beeldscherm!

Leave a Reply

