Coca cola verloving

Trend – Coca cola verloving

Het zat deze week in de lucht. Er moest iets moois gebeuren. En jawel, gisteravond kreeg ik een telefoontje van een goede vriendin van me: ze is op vakantie ten huwelijk gevraagd door haar lieve vriend. Een gil, een lach en vele felicitaties volgden. Wat worden we volwassen!

Toevallig zag ik deze week op internet een aantal keer huwelijksaanzoeken met Coca Cola flesjes in de hoofdrol voorbij komen. Toeval of een flinke marketingstunt? Hoe dan ook, love is in the air (and it goes viral!)

Coca cola aanzoekShare a coke with Eloise

“Lieverd, zet jij de melk even in de koelkast?” Sta je ook even gek te kijken als je de deur open doet! Het overkwam Eloise en natuurlijk zei ze JA tegen haar Donnie. Van wie het idee komt laten we even in het midden, maar romantisch is- ie wel.

Coca cola aanzoek3Nadal will you marry me?

Nee niet de tennisser! Om niet het verkeerde stel voor blok te zetten (stel je voor dat je als ‘Nadia’ en ‘André’ er langs komt en je weet van niets! Oeps!) vraagt de man op een billboard via hun koosnaampjes Nadal en Ali zijn vriendin ten huwelijk.

Coca cola en the McGillicuddy’s

In bovenstaand filmpje wordt er geen verloving aangekondigd, maar wordt er wel iets anders leuks verklapt door middel van Coca Cola flesjes (dat ook wel bij een huwelijk past)! Ik vond dit stel zo leuk dat ik hem moest delen!

Hoe zou jij reageren als je een ring in de koelkast vindt of tegen zo’n billboard zou aanlopen?!

One thought on “Trend – Coca cola verloving

Leave a Reply

