foto diary juli

Foto diary – Juli

Aangezien ik er nog geen vaste dag voor had, lijkt me de laatste dag van de maand me eigenlijk de perfecte dag om een foto diary te posten. Zo kan ik jullie direct een terugblik geven op wat ik heb meegemaakt de afgelopen maand!

Juli stond eigenlijk vooral in het teken van heel veel werken! Saai, want zo heb ik niet heel veel (instagram) foto’s gemaakt. Op mijn vrije momenten bracht ik bezoekjes aan het strand, ging ik op de groene en creatieve tour en volgde ik het nieuws rond MH17 op de voet. Ik krijg er nog steeds kippenvel van. Zijn jullie er ook nog zo mee bezig?

juli green smoothieTijdens een lunch met een collega bij hotspot Honeypie koos ik voor deze lekkere groene smoothie. Met spinazie!

juli scharrelkipIk ging bij een vriendin eten, maar bij aankomst bleek ze nog niet thuis te zijn. Ik besloot nog even in de tuin te wachten, waar ik ontdekte dat de kippen hetzelfde plan hadden. Echte scharreleieren dus!

juli plantOm in de groene sferen te blijven; herinner je mijn eerste foto diary nog met de pre- moestuin foto? We hebben nu een aantal serieuze paprika- basilicum- en citroenplanten. Spot hier de bloemetjes in de paprika plant!

juli mamakatTijdens een filmavondje met een vriendin vond poes Snoetje ook een goed plekje! Het leuk is dat onze kat een dochter van haar is!

juli allstarsNog meer groen nieuws! In de uitverkoop scoorde ik nieuwe All Stars. Al ruim 10 jaar een rotsvast basisitem in mijn kledingkast!

juli kubusVan een stukje Frankrijk vouwde ik deze kubus! Eh, waarom? Daar kom je binnenkort achter in een DIY!

juli flowVan een vriendin kreeg ik een aantal Flows. In één van de tijdschriften stond deze mooie tekst!

juli rocEind juli breidde ik mijn verzorgingsritueel drastisch uit. Op aanraden kocht ik onder anderen deze producten van ROC.

juli sun selfieEen paar uurtjes voor het werk nog even de zon in!

juli zilveren magnum

Na een dagje strand met twee vriendinnen scoorden we nog even een limited edition magnum mee! Oeps. Champagne is always a good idea!

juli mh17

Het nieuws van MH17 sloeg in als een bom. Ik heb zoveel kippenvel gehad op die bizarre zomerdagen en schreef daarom ook de post Laten we stil zijn. Deze foto van ons koningspaar vond ik daarbij zo mooi en veelzeggend dat ik hem moest regrammen. Nogmaals sterkte aan alle nabestaanden van de vliegramp.

 >> Benieuwd naar wat ik de vorige keer meemaakte? Je leest het hier!

One thought on “Foto diary – Juli

Leave a Reply

