interieur op kamers

Interieur – Op kamers

Nog een paar weken en dan ga ik weer op kamers. Na een tussenjaar bij mijn ouders en twee maanden in Kaapstad is het weer tijd om op mezelf te gaan. Jammer, want gezellig is het wel zo. Maar praktisch gezien is het gewoon makkelijk om in Tilburg te gaan wonen. Daarom dook ik Pinterest op voor de nodige interieurinspiratie!

interier kamer 2Fotocredit: Gianna

Allegaartje

Vijf jaar geleden, net 17 lentes jong, vertrok ik naar Rotterdam voor een nieuwe studie. Ik vond heel het proces van een nieuwe opleiding, grote stad en het op mezelf wonen spannender dan het inrichten van mijn kamer. En dat resulteerde in een niet erg bij elkaar passend interieur. Een appel groene muur (want Cecile van Hollands Next Top Model had dat ook zo leuk gedaan) en een kekke Ikea kuipstoel waren mijn enige interieurwensen. De rest scharrelde ik voor het gemak maar even snel bij elkaar.

Interieur wensen

Anno 2014 wil ik ontdekken of er wel degelijk iets van een interieurstylist in mij schuilt. (als plan B heb ik maar meteen een vriendin ingeschakeld die het wel begrepen heeft.) Ik begin maar met een witte basis, met zwart (klassiek!) en zandkleuren(voor de warmte). En dat ga ik maar eens allemaal verzamelen in een moodboard. Wel zo handig als vertrekpunt! Voor het gemak ben ik ook op Pinterest aan de slag gegaan.

Interier op kamers 3Fotocredit: Fraulitschi

interieur op kamers 4Fotocredit: Interior Inspiration

interieur op kamers5Fotocredit: Sando

Meer interieur inspiratie? Jong blgn is nu ook te vinden op Pinterest! Naast afbeeldingen van interieur verzamel ik er natuurlijk ook inspiratie omtrent mode en lifestyle!

Leave a Reply

