Honeypie hotspot

Hotspot – Honeypie Middelburg

Honeypie is één van mijn favoriete theehuizen van Zeeland. Ik kom er al een aantal jaren, maar ik raak er keer op keer niet uitgekeken! Het concept staat zo goed. Van de vrolijke wanden tot het antieke theeservies en van de verschillende maar toch bijpassende stoeltjes tot de wc rollen op het toilet. Alles ademt zoete warmte en gastvrijheid. En daarnaast zijn de hapjes en drankjes ook nog eens heerlijk en vers! Een echte aanrader!

honeypie3High tea, smoothie of een sapje

Na een middag western decoratie inslaan voor een thema avond op het werk ploften ik en een collega neer bij Honeypie. Helaas was het terras op de boot voor het pand al vol, maar ach, binnen is het misschien nog wel gezelliger!

Tot mijn blijdschap kwam ik erachter dat ze nu ook verse smoothies serveerden. (Of het was me gewoon nog nooit opgevallen.) De thee liet ik dit keer dus maar voor wat hij was en we kozen unaniem voor een gezonde groene smoothie (met spinazie!) en een iets ongezonder stukje witte chocolade/frambozen taart. Beiden onweerstaanbaar en zo lekker!

honeypie groene smoothiehoneypieBij Honeypie kan je trouwens ook terecht voor een high tea (wel even vooraf reserveren), een chocolat tea of gewoon voor een lekker taartje of een bagel.

Tip: Like Honeypie ook meteen op Facebook, al moet ik hierbij wel meteen waarschuwen dat het water in je mond loopt als je sommige dag taarten voorbij ziet komen! Yum!

Honeypie
Achter de Houttuinen 50
4331 NJ Middelburg

Wat is jouw favoriete hotspot in Middelburg?

Leave a Reply

