Shoplog verzorging

Shoplog – Verzorgingsproducten

In deze shoplog een keer geen kleding! Nee, ik besloot mijn verzorgingsritueel drastisch uit te breiden en heb zo’n half uur bij de drogist staan twijfelen tussen producten van allerlei merken. Ik was eigenlijk een ‘luie verzorger’. Dag- en nachtcréme, verzorgende reinigingsdoekjes en af en toe een maskertje behoorde eigenlijk tot mijn vaste beautyritueel. Maar 22 jaar lief en leed op deze aardbol resulteert nu al in lijntjes.. En dat vraagt om maatregelen! Mijn moeder lacht zich kapot, maar laten we eerlijk zijn, een goede verzorging is een goede basis voor de toekomst. Toch?!

ROC facial scrub and cleansing mousseVerzorgingsproducten

Met Roc heb ik nog niet veel ervaring, maar de scrub en reinigingsmousse zien er fijn uit. Bovendien vertelde een vriendin laatst dat zij het merk gebruikt en erg tevreden er over is. Mijn ervaringen zal ik in augustus delen wanneer ik de producten ruim een maand gebruik.

Het masker van Nivea gebruik ik trouwens wat vaker, maar mijn goede voornemen wordt om dat wekelijks te herhalen in plaats van.. één keer per maand!

We zijn alweer halverwege juli dus mijn voeten kunnen ook weer wat verzorging gebruiken. Het blijft de komende periode nog wel sandaaltjes tijd! Daarom ben ik even snel bij de Hema binnengelopen om een goedkope scrub en gel te halen. Ik ben benieuwd wat deze gaan doen!

Shoppinglist

  • Footcare scrub – Hema €3,50
  • Footcare gel – Hema €3,95
  • Nivea hydraterend masker – Etos €1,92
  • ROC facial cleansing foam – Etos €13,17
  • ROC Soft Smooth face scrub – Etos €12,15

Wat zijn jouw favoriete verzorgingsproducten?

2 thoughts on “Shoplog – Verzorgingsproducten

Leave a Reply

