Festival essentials

Festival essentials – niet vergeten in te pakken!

Met twee festivals inclusief campingavonturen achter de rug kan ik het niet laten om een aantal inpaktips te geven. Tijdens Rock Werchter was ik heel blij met de festivalervaring van Robin, want ik bleek niet altijd even goed voorbereid te zijn. Oeps! Uit eigen ervaring kan ik nu in ieder geval wel adviseren welke festival essentials je absoluut niet mag vergeten!

Fotocredit tent: Meghan

Festival inpaklijst

  • Oordopjes: Essentieel, zowel als bescherming van je gehoor wanneer je vooraan bij het podium staat te springen, als wanneer je ‘s nachts wat uurtjes slaap probeert te pakken!
  • Desinfecterende handgel: Essentieel.😉
  • Zonnebrand: En niet vergeten regelmatig te smeren!
  • Verfrissende reinigingsdoekjes: Ik vind de reinigingsdoekjes van Etos het fijnste om mijn make- up mee af te halen, maar na een dag feesten waren de doekjes helemaal een verademing voor de huid.
  • Tissues: Een aantal pakjes zakdoekjes komen altijd van pas. De vochtige variant is trouwens ook een aanrader.
  • Vuilniszakken: Net als vuilniszakken trouwens. Bijvoorbeeld om op te zitten, je vuile was in te doen, je tent mee te repareren (gezien bij de buren)!
  • Slippers: Ik ben geen fan van slippers op een festivalterrein, maar op de camping en in de douche komen ze meer dan van pas!
  • Droog shampoo: Soms is de rij voor de douche nou eenmaal zo lang dat je makkelijk 3uur wacht op een plekje (spreekt uit eigen ervaring!).
  • (Oud) sjaaltje: Multifunctioneel als sieraad, bescherming tegen de zon of om lekker op neer te ploffen!
  • Schaartje
  • Zaklamp
  • Horloge
  • Externe batterij/accu voor je telefoon
  • WC rol
  • Zonnebril

Laat jouw festival essentials vooral achter in een reactie!

Leave a Reply

