teatime2

Foto diary – Een nieuw hoofdstuk

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een foto diary heb gemaakt. Ondertussen heb ik best wat meegemaakt, hoogste tijd dus voor een update! Ik had begin juni een toelatingsgesprek op de Universiteit van Tilburg en afgelopen week kreeg ik dan eindelijk het goede nieuws: ik ben toegelaten tot de master Bedrijfscommunicatie en Digitale Media! Bovendien mag ik het schakelprogramma van een half jaar volgen, waardoor de studieduur (hopelijk) in totaal op 1,5 jaar neerkomt in plaats van 2 jaar! Daarnaast eindigde juni voor mij muzikaal met John Mayer, Concert at SEA en Rock Werchter. En als kers op de taart vond ik vorige week via een collega een kamer in Tilburg.

huphollandhupNederland aanmoedigen in de groepsfase! Nooit durven dromen dat ze zo ver zouden komen. En wat hebben ze het goed gedaan! Oranje, bedankt!

Michiel de RuyterDe volgende WK wedstrijd keek ik in een kerk! Die avond ging ik samen met een vriendin figureren op de filmset van Michiel de Ruyter. De nabijgelegen kerk was ingericht als wachtruimte en dus volgden we daar op onze telefoons de wedstrijd.

essieIk testte de Big Spender nagellak van Essie.

nieuw hoofdstukHet officiële begin van een nieuw hoofdstuk!

JohnMayerHet concert van John Mayer was zo mooi!

teatime2Met twee vriendinnen genoot ik van het zonnetje in de tuin van één van hen. Let op de lavendel in de weckpotten! Zo leuk gedaan!

ConcertatseaSamen met mijn zus (midden) en vriendin genoot ik van een weekend bij Concert at SEA op de Brouwersdam.

Roadtrip1Na Concert at SEA was ik drie dagen thuis, waarvan er twee dagen gewerkt moest worden. Woensdag sprong ik weer in de auto met Robin voor een roadtrip naar België: Rock Werchter!

Stromae2Stromae in één van zijn ‘acts’. Wat kan die man optreden. Door hem werd mijn festivalweek met een knalfeest afgesloten!

>> Benieuwd naar wat ik de vorige keer meemaakte? Je leest het hier!

2 thoughts on “Foto diary – Een nieuw hoofdstuk

Leave a Reply

