Festival shoplog

Shoplog – festival tijd

Festival shoplogVanochtend sprintte ik door de stad om de laatste inkopen te doen voor de festivals die dit en volgend weekend op de planning staan. Met de outfit inspiratie van gisteren nog vers in het achterhoofd stortte ik me misschien iets te fanatiek op het kledinggedeelte van mijn lijstje (en blijkt bij thuiskomst dat ik de helft van mijn inkopen die ik moest doen vergeten ben. Oeps!) De uitverkoop werkte nogal afleidend!

Perfecte boyfriend jeans

Toch kwam ik helemaal blij terug, want eindelijk vond ik de perfecte destroyed boyfriend jeans, festival top en kanten truitje. Vooral dat laatste stond al een lange tijd op mijn shopping list. Ik ben dol op kant, maar kon nergens het perfecte design vinden. Tot dat ik er vanochtend in de H&M, na het vinden van mijn boyfriend jeans, bij de L.O.G.G. collectie tegen aanliep.

Epic top

Epic top – Amy & Ivy via The StingPerfect boyfriend jeans H&MPerfecte boyfriend jeans – H&M

perfect lace topPerfecte kanten top – L.O.G.G. H&M

perfect franje festival topPerfecte festival top met franjes – Seven Sisters via The Stingplastic armband hmPlastic armband – H&M (sale)

 

 

One thought on “Shoplog – festival tijd

Leave a Reply

