Essiebigspenderinsta

JONGblgn test – Essie Big Spender

Essie big spender2Stiekem stonden beauty blogs niet in de planning, maar.. deze nagellak van Essie trok me toch over de streep! Essie is, vanwege de kwaliteit, één van mijn favoriete nagellak merken. De Big Spender is geen nieuw kleurtje, maar toch één die ik graag nog even wilde delen.

Essie big spender3Hoewel ik normaal gesproken erg van neutrale, pastel of nude tinten ben, sprong de roze/paarse kleur van Big Spender meteen in het oog: Deze moest ik hebben! Ik kocht hem bij de Etos voor €6,99 (ipv €9,99).

Ook deze lak is fijn aan te brengen dankzij het kwastje (nog zo’n pluspunt!). Op de bovenste foto zie je hoe één laag in principe al prima dekt. Toch draag ik twee laagjes (onderstaande foto), want dat vind ik net iets mooier staan. Al met al is de Big Spender een fijne kleur om de zomer mee in te knallen.

Essiebigspenderinsta

Wat is jouw favoriete kleur (van Essie)?

Meer JongBlgn? Volg me op Twitter of Instagram!

Leave a Reply

