Kettinkjes h&m

Shoplog – verjaardagsaankopen

Eerder vertelde ik al over de traditie om voor mijn verjaardag een nieuwe outfit te scoren en deelde ik mijn verlanglijstje. Met andere woorden, ik vond het wel weer een mooi excuus om de stad in te duiken voor een shoppingspree. En dit bracht ik mee terug naar huis.

Kettinkjes h&mKettinkjes combineren

Hoewel ik helemaal weg ben van grote statementkettingen, vind ik het tegenwoordig ook leuk om deze af te wisselen met kleine exemplaren die je ook nog eens fijn samen kan combineren. Muntenketting en ketting met panterhoofd – H&M

Jurkje h&mDress up

Bij H&M scoorde ik ook deze jurk met Delfts blauwe bloemenprint en gekruiste bandjes op de rug. Een perfect zomerjurkje die ik voor mijn verjaardag juist combineerde met een tailleriempje, jasje, hakken en flink wat sieraden. Jurk – H&M

playsuit H&MBlouse en playsuit

Overdag hield ik het een stuk rustiger met een zwarte hoge taillebroek (I love them these days!), leger groene top, onderstaande nieuwe witte blouse en een opvallende ketting. – Zwart/wit geblokte blouse – H&M

Daarnaast kon ik de blauwe playsuit niet weerstaan! Met een aantal festivals in het vooruitzicht moest ik hem hebben. – Playsuit – The Sting

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Leave a Reply

