fotodiary quote

Fotodiary – Ziekenbezoek, verjaardag en een verrassing

Voor JONGblgn ben ik dagelijks op zoek naar fashion (nieuws), lifestyle topics, evenementen, inspiratie en andere hilarische content die aansluit op de interesses van een JB lezer(es). Door middel van de foto diary rubriek zal ik jullie eens in de zoveel tijd ook een kijkje in mijn leven geven!

Deze keer: inspirerende quotes, zomerse drankjes en een verjaardagsverrassing.

fotodiary quote roald dahlEen inspirerende quote van Roald Dahl.

fotodiary ootdSamen met een vriendin andere vriendinnen en familie supporten langs de kant van een hardloopwedstrijd. Tas en schoenen uit Zuid- Afrika en Nirvana shirt van de Primark!

fotodiary mausMaus, de kat van mijn zus, moest gesteriliseerd worden, dus natuurlijk kwam ik even op ziekenbezoek!

fotodiary ootdEen outfitje van vorige week!

fotodiary kaartjeVorig week was ik jarig en ontving ik deze verrassing in de brievenbus! Duitse, mede vrijwilliger Carina, waar ik in Kaapstad heb samengewerkt, stuurde een gezellig kaartje en wat foto’s!

fotodiary superfoodsMijn ontbijtje met magere yoghurt, chia seeds en goji bessen. Spread a little love!

fotodiary water citroen

Genieten van het mooie weer en wat water, citroen en ijsblokjes!

fotodiary sunsetIk hou van een mooie zonsondergang! Deze keer genoot ik even tijdens het werken door van dit prachtige plaatje.

>> Benieuwd naar wat ik de vorige keer meemaakte? Je leest het hier!

Leave a Reply

