Chrissy Teigen the one to follow

The one to follow – model Chrissy Teigen

Het liefste scroll ik minimaal zes keer per dag door mijn Instagram overzicht. Ja, plaatjes kijken is mijn favoriete hobby en natuurlijk deel ik ook graag mijn favoriete Instagrammers met jullie in deze nieuwe rubriek: The one to follow.

Deze keer model Chrissy Teigen. Om nog een tipje van de sluier op te lichten: zij, die inspiratiebron was voor de monsterhit All of me van John Legend en tevens liefje van.

Chrissy Teigen the one to follow

Chrissy post te leuke foto’s van haar modellenwerk, backstage beelden, hondjes Penny en Puddy, kookkunsten en natuurlijk lover John Legend. Vergeet vooral haar beschrijvingen (en hashtags) bij de foto’s niet te lezen want deze zijn nagenoeg hilarisch!

ChrissyTeigeninsta

>> Volg Chrissy Teigen op Instagram!

Leave a Reply

