Bucket list dreams

Birthday girl – de Bucketlist

Bucket list dreamsFotocredit: Rebecca Odgaard

Gisteren was ik jarig en dat is eigenlijk het perfecte moment om de balans eens op te maken. Op de middelbare school hadden ik en mijn vriendinnen het al over De Bucketlist. Geschreven, of ongeschreven, iedereen zou er één moeten hebben. Bedenk eens wat jij nog zou willen doen of behalen in je leven. Het is mooi om daar bewust bij stil te staan, helemaal als je het bereikt hebt!

Ik ben blij dat ik de afgelopen jaren al een aantal doelen van mijn bucketlist heb kunnen afstrepen:

Diploma behalen (Havo en Hbo) – met een gondel door Venetië varen – rijbewijs halen – de nieuwsjaarsduik in Scheveningen – alleen op reis – vrijwilligerswerk in Afrika – bungeejumpen van de Bloukransbrug – suppen – concerten van: Madonna, Coldplay, Rihanna en Beyoncé – de Colour run – op een olifant rijden – Tafelberg beklimmen

travel the worldFotocredit: Mary Cris

Wat er nu op mijn Bucketlijst staat?
– Skydiven
– Masters degree behalen
– Een marathon lopen
– Reizen en de wereld zien
– Foto reportage maken met een polaroid camera
– Artikel publiceren in een tijdschrift
– Figureren in een film/serie
– Naar Pinkpop!
– Leren wakeboarden
– Ballonvaart
– Chanel 2.55
– Citytrip naar New York
– Leren golfsurfen
– Een echte Ray Ban wayfarer
– Een maand (toegevoegde) suikervrij leven
– Het noorderlicht zien
– Achter een naaimachine kruipen
– Roadtrip route 66
– Uitblussen op een strand in Thailand of Costa Rica

polaroidFotocredit: K. Patricia McHugh

Wat staat er bij jou op je bucketlist?

Leave a Reply

