Foto diary 2 healthy food

Fotodiary – Fleur Flirt en zomerse dagen

Voor JONGblgn ben ik dagelijks op zoek naar fashion (nieuws), lifestyle topics, evenementen, inspiratie en andere hilarische content die aansluit op de interesses van een JB lezer(es). Door middel van de foto diary rubriek zal ik jullie eens in de zoveel tijd ook een kijkje in mijn leven geven!

Deze keer: Zomerse dagen, moederdag en mijn nieuwe uitdaging(en)

Foto diary 2 healthy foodIk besloot een gezonde start te maken en daarom ook meteen wat superfoods toe te voegen aan mijn eetpatroon. Ik ben benieuwd!

Foto diary 2 ootd#OOTD

Foto diary 2 RotterdamMeidenavondje met vriendinnen in Rotterdam! Wie raadt op welk metrostation ik me bevond?

Foto diary 2 PowerkitenIk hou van deze zomerse dagen! Lekker naar buiten en daarom besloot ik samen met een vriendin te gaan powerkiten. Het verslag lees je hier!

Foto diary 2 Salade

Hmm, heerlijke salade met onder anderen volkoren pasta, mango en kip.

Foto diary 2 ShoplogBehind the scenes: Mijn favoriete accessoires die ik mee terugbracht uit Kaapstad. Benieuwd naar mijn shoplog?LogofleurflirtAfgelopen week maakte ik ook bekend dat mijn eerste blog voor Fleur Flirt online staat!

Foto diary 2 tbtTBT: Met mijn lieve host mom (links) en met mijn Noorse en Thaise host sisters! Een periode in het buitenland doorbrengen is onvergetelijk en zeker weten een aanrader om een keer in je leven mee te maken!

>> Benieuwd naar wat ik de vorige keer mee maakte? Je leest het hier!

Leave a Reply

