Accessoires Kaapstad

XL shoplog – Kaapstad

In mijn fotodiary gaf ik al een sneak peek en hier is hij dan: de XL shoplog van al mijn aankopen en favoriete shopadresjes uit Kaapstad! Na een verblijf van twee maanden in Zuid- Afrika kan ik vertellen dat ik de helft van mijn backpack heb ingewisseld voor nieuwe items. Het leuke aan reizen is het leren kennen van andere culturen, mensen en niet te vergeten, de natuur! Maar.. wat ook niet erg vervelend is zijn de winkels die heel andere collecties hebben als hier in Nederland, de Benelux of zelfs Europa. Leuk.. en verleidelijk!

Accessoires Kaapstad

ShoplogShoppinglist & winkel adresjes in Kaapstad

Tas en armband – Woolworths
Ketting – Factorie
Oorbellen – Topshop
Zonnebril – Marktje
Zalm roze shortje – Roxy
Leren broekje – ZaraGrijs truitje NY skyline – Zara
Coca cola top – Cavendish Square (Mall)
Groen bebloemd met kant – Woolworths
Roze top – Fashion Express
Witte top met adelaar – WoolworthsMintgroen met zilveren bandjes – Mango
Little white dress – Factorie
Mintgroene waterval rok – Fashion Express
Rode bloemen rokje – Mr. Price
Grijs/wit design rokje – Woolworths
Oversized top Rebel – Factorie
Sleehakken zwart/wit – Mr. PriceGroen sandaaltje met strass – Markt
Beige met zwarte peeptoe sandaal – TruworthsZwart/grijze top – Zara

Leave a Reply

