rihanna

Miley, Rihanna: the good, the bad and the nudies

Less is more lijkt het nieuwe levensmotto te zijn van menig wereldster. Volle kledingrekken heeft een muziekvideo anno 2013 niet meer nodig want seks sells. Eerlijk is eerlijk, een naakt op een sloopbal zittende Miley of een twerkende Rihanna blijken de ingrediënten voor een perfecte marketingstunt om binnen no time de aandacht van miljoenen mensen te trekken. Ching, ching. Het gerinkel van de kassa klinkt harder dan de kritische noten uit de maatschappij.

Wat vind jij van de niet zoveel om het lijf hebbende trend? Team Miley, team Rihanna of team kleding aan?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s